Zwroty
Wadliwy produkt?
Jeśli odkryjesz wadę, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 721770041 lub pod adresem sklep@lashmaker.pl
Jak dokonać zwrotu
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas pocztą elektroniczną z numerem zamówienia pod adresem sklep@lashmaker.pl Dołącz formularz zwrotu, fakturę lub paragon do zamówienia. Formularz zwrotu do pobrania tutaj
Gdzie odesłać towar?
Zwrócony towar należy wysłać na adres: Wieniawskiego 2F, 68-200 Żary. Zwrotu płatności dokonamy na wskazane konto bankowe w formularzu zwrotu, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Co nie podlega zwrotowi?
Sklep nie jest odpowiedzialny za: uszkodzenia wskutek nienależytego przechowywania, przemoczenia, lub używania w sposób niezgodny z przeznaczeniem.
Polityka reklamacji
W przypadku defektów, uszkodzenia w transporcie lub niezgodności z opisem prosimy by zareklamować produkt. Sklep jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie numeru zamówienia. W ciągu 7 dni otrzymasz decyzję o reklamacji, jednak zazwyczaj natychmiast uznajemy reklamacje.
Szkoda w transporcie
W przypadku stwierdzenia szkody w transporcie należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, zrobić zdjęcia uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z naszą firmą, a my zajmiemy się resztą.